Jak vás archivace office 365 může zachránit od kopy problémů.
Nedávný článek nám ukázal, jak je důležité při přechodu na cloud zhodnotit i případná rizika pro náš stávající mailový systém.
Teď když jste se rozhodli používat Office 365, následují otázky:
- Co uděláte s vaším původním archivem?
- Můžete ho přesunout do Office 365?
- Máte nechat svůj starý systém v provozu pouze k uchování archivu?
- Kde jsou vaše archivovaná data?
- Jsou uložená na jednotlivých stanicích?
- V jakém formátu jsou vaše data? PST? Exchange?
Právě díky těmto obavám si, spolu s ostatními, mnoho organizací vybírá archivaci třetí strany.
Pro více informací o výběru archivace třetí strany pro Office 365, navštivte příspěvek na GWAVA blogu: Nejlepší způsob zabezpečení a archivace Microsoft Office 365
Ale zpátky k mé otázce. Co dělat se všemi stávajícími archivy, jakmile přestoupíte na Office 365? Potřebujete řešení které:
- Archivuje vaše stávající data
- Sváže data s vaším novým systémem Office 365
Pokud si vyberete řešení které splňuje obě tyto funkce, budete mít přístup k vaším starým, neaktuálním datům, stejně tak jako k budoucím uloženým z jediné centrální lokace! Pomyslete si, jak hezké by to bylo: potřebujete najít email, ale nevzpomenete si, zda byl vytvořen před či po přechodu na Office 365. Žádný problém! Vaše data jsou uložena v jediném centrálním archivu.
Mimoto je potřeba data archivovat ve formátu s neurčenou platformou, protože kdo ví...
možná jednoho dne přejdete na jiný systém (Vážně. Zamyslete se. Přesunuli jste se dnes, kdo tvrdí že se nepřesunete v budoucnu?)
Na trhu je mnoho nástrojů, které vám pomohou s migrací. Nicméně, když si vyberete archivační řešení, ujistěte se že splňuje následující:
- Plynulý způsob migrace – Ujistěte se, že když přejdete na Office 365, všechny vaše data budou souvisle přemístěna pro všechny uživatele.
- Archivace věcí mimo email – Se současnými regulacemi jako FINRA, HIPAA, SOX a FRCP, je archivace veškeré vaší elektronické komunikace nevyhnutelná, včetně emailů, sociálních souborů a mobilních dat.
- Vestavěné nástroje k vyhledávání, publikování a eDirectory – Opět, se všemi regulacemi, které musíte dodržovat. Pokud se někdy ocitnete ve při, nebo chcete rychle nalézt email, potřebujete tyto funkce v archivu.
- Centralizovaný archiv – ujistěte se, že je váš archiv dostupný z jednoho centrálního bodu, a že uživatelé mají přístup k vlastním archivům.
GWAVA řešení
Retain splňuje všechny vaše požadavky a potřeby. Má souvislou migrační cestu pro archivaci vašich starých dat a jednoduše je spojí s vaším novým Office 365 systémem.
Retain ukládá všechna vaše data v univerzálním formátu a obsahuje všechny vlastnosti a funkce které jsou v souladu s aktuálními vládními nařízenímiJinými slovy, implementací Retainu se nemusíte strachovat o vaše původní ani nová emailová data.
Mimoto Retain ukládá všechnu vaši elektronickou komunikaci, včetně multiplatformních emailových systémů, komunikací sociálních medií a dat mobilních zařízení.
Retain je jednotné archivační řešení pro Office 365.
Pokud se chcete dozvědět více o archivaci Office 365, jak archivovat původní i nová Office 365 data, stáhněte si pdf níže: